Kik vagyunk, mit csinálunk?
A team4event.hu egy olyan újonnan indult és gyorsan bővülő rendezvényszakmai portál, amely a szervezők igényeit és a szakma szolgáltatóinak kínálatát hozza egy platformra. Az oldalon megjelenő vállalkozások termékeit és szolgáltatásait, több mint 30 különböző kategóriába rendszerezve mutatjuk be. Az oldalon a szervezők termékre, szolgáltatási területre kereshetnek az ország egész területén. Azonnal tudnak ajánlatot kérni, közvetlen a szolgáltatótól. Nincs kérés továbbítás, jutalék stb…

Ha nem találták meg, amit kerestek, akkor megpróbáljuk nekik 24 órán belül Mi megtalálni!

Kik vagyunk, mit csinálunk?
Kinek szól ez a portál?
Minden olyan vállalkozásnak itt a helye, aki elsősorban a rendezvénypiacra termel, szolgáltat. Mindenkinek, aki jelentős bevételt remél a rendezvények kiszolgálásából. Minden olyan piaci szereplőnek, aki szeretne új megrendelőket maga mellett tudni. Minden olyan új és régi vállalkozásnak, aki szeretne stabil piacot termékeinek és szolgáltatásának.  Mindenkinek, aki, úgy érzi van még benne potenciál, és szeretne fejlődni.

Kinek szól ez a portál?
Mit kínál Nekem a portál?
Az ország közel 2300 szervezőirodájával, szervezéssel foglalkozó vállalkozásával állunk kapcsolatban. Pontosan tudjuk, hogy a szervezők szeretik, ha gyorsan, lehetőleg egy helyen mindent megtalálnak. Szeretik, ha jól áttekinthető, informatív, igényes oldalon, konkrétan megfogalmazva látják azt, hogy mit kínálsz. Fontosak a képek és a videók is. A team4event.hu mindezt tudja! Ezen felül kínálja még neked az alábbiakat:
  • Helyetted kommunikálunk a felvevő piaccal, helyetted költünk az optimális piac elérésért.
  • Heti hírlevelünkben, a portálon megjelenő szolgáltatók kínálatait emeljük ki.
  • Szakmai aloldali kiemelés, hogy kitűnj a versenytársak közül.
  • Főoldali kiemelés, hogy téged lássanak meg először, sőt a kiemelést használva lekövetheted a szakma szezonális ritmusát!
  • Szakmai aloldalunkon vonatkozó jogszabályok, események, képzések között válogathatsz!
Ha munkát kínálsz, ha eseti munkavállalót keresel megpróbálunk segíteni.

Mit kínál Nekem a portál?
Miért van Nekem erre szükségem?
Az elmúlt években folyamatosan, évente közel 20 %-kal nőtt a rendezvények száma Magyarországon, ami azt jelenti, hogy a szolgáltatásokra is megnőtt az igény. Lényegesen lerövidült az az idő, amit a szervezők árajánlat bekérésre, tender írásra, rendezvény előkészítésre kapnak a megbízóktól. Az is tény, hogy változik a felvevőpiac, a rendezvényszervezésben is megkezdődött a generáció válltás, jönnek a fiatalok! Ugyanakkor, a rendezvényszakmát is elérte a munkaerőhiány, egyre több ügynökségnél dolgoznak gyakornokok, pályakezdők, akik előszeretettel használják portálunkat.

Miért van Nekem erre szükségem?
Úgy gondolod felesleges egy újabb online megjelenés?
Te is tudod, hogy az értékesítés, a kommunikáció, a rendezvénytervezés szinte teljes egészében az online térbe helyeződött át. Te is érzed ennek a hatását! A piacvezetők nagyon sokat költenek arra, hogy mindenhol beléjük botoljon az, aki rendezvényt szervez. Tele vannak munkával, talán már kapacitásunk sincs újabb ügyfelekre, mégis fontosnak tartják, hogy megjelenjenek! Itt a team4event.hu oldalon is. Gondolkozz el ezen, nem lehet véletlen!

Kellene egy új weboldal? Költséges, és idő mire elkészül! Itt azonnal megjelensz, míg az elkészül! Van Fb profilja a vállalkozásodnak? Hány követőd van? Biztos, hogy mindenki szakmabeli? Mennyit költesz egy postra? Van saját marketingesed, aki ért ahhoz, hogy a terméked eladja magát?

Úgy gondolod felesleges egy újabb online megjelenés?
Ok, de hogyan működik?
Ha úgy döntöttél, hogy jössz, akkor megtetted az első lépést az új ügyfelek felé!
  • Válaszd ki a hozzád legjobban passzoló kategóriát/kategóriákat.
  • Döntsd el, szeretnél-e kiemelt hirdetőként is megjelenni az oldalon.
  • Töltsd ki az online megrendelőt az oldalon
  • Felvesszük veled a kapcsolatot!
  • Megküldöd a megjelentetni kívánt tartalmat (logó, bemutatkozó, fotók, kereső szavak, címkék, banner stb…).
  • Kiállítjuk a számlát, a pénz beérkezését követően nyilvánossá tesszük a tartalmat! A szerződés kezdete, mindig a megjelenés első napja.
Ha változtatni szeretnél a megjelenésen, új fotót, keresőszót szeretnél megjelentetni, akkor azt bármikor megteheted a megrendelt kategórián belül, a megküldött anyagot 24 órán belül frissítjük.

Ok, de hogyan működik?
Mennyibe kerül ez nekem?
Nem olcsón szeretnénk szolgáltatni, hanem jó minőségben, korrekt áron! Ezt mi napi egy kávé árában határoztuk meg!
  • 250 Ft+ Áfa/ munkanap. Havi 20 munkanap, 5000 Ft + Áfa/hó
  • Komoly eredményt néhány hét, pár hónap alatt nem lehet elérni! Támogatjuk az éves megjelenést a 11. és 12. hónapot ajándékba adjuk!
  • Főoldali kiemelés, mely közvetlenül a weboldaladra mutat 10 000 Ft + Áfa/hó
  • Szakmai aloldalon kiemelés + 2000 Ft + Áfa/hó (csak kategória megjelenéssel vehető igénybe)
Több kategória megjelenésnél egyéni ajánlatot dolgozunk ki! A több igénybe vett szolgáltatást kedvezményekkel háláljuk meg.

Mennyibe kerül ez nekem?
Nem győztelek még meg?
Rendezvényszervezőként én is hosszú éveken át küzdöttem azért, hogy megtaláljam a megfelelő szolgáltatókat rendezvényeimhez. Hozzám hasonlóan a szakma sok más szereplője is így van ezzel. Nem azért nincs elég megrendelésed, mert mindenki csak a „nagyokkal” akar dolgozni! Azért nem rendelnek Tőled, mert fogalmuk sincs róla, hogy létezel!

Nem győztelek még meg?